2016. október 3., hétfő

Köszöntő - Mert ez mindig kell :)


Először is, tisztában vagyok vele, hogy az emberek jó része el se olvassa ezt – tekintettel csj-s blogomra. Látom ám, hogy mit tekintettek meg többször :P

Na szóval. Azért írok mégis ilyet, hogy elkerülhessünk félreértéseket, esetleges problémákat. Ugyanis, tudnotok kell, hogy rohadtul nem tudok franciául – csak nagyon keveset… - szóval addig a bizonyos szeptemberi napig nem játszottam még a játékkal (úgy, hogy értettem is volna, miről van szó :P ) .

Igen, akik nem tudnak még róla, kijött a játék több nyelven – köztük angolul, németül, magyarul. És akik vmi csoda folytán idetéved, de mégsem ismeri a játékot, ne keseredjen el – szerintem egyáltalán nem lesz szükség előzetes ismeretekre.

Mint csj-s fanfiction-ömben, nem tervezem követni a fő  történet szálat – terveim szerint gyorsabban fogok haladni, mint Eldarya… Hahaha…. TERVEIM szerint. Nem arról vagyok híres, hogy túl gyakran írnám a blogjaimat.

Jah igen, a másik dolog. Ha eltűnök hónapokra – adj Isten, megint akár egy évre – nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem fogom folytatni. Ha látom a lelkesedést, nekem is megjön.

No tehát, az első pár rész (lehet, hogy csak egy,lehet, hogy több) nagyban fog hasonlítani Eldaryára – tekintettel arra, hogy ez nem egy szimpla gimis történet, hanem kő kemény fantasy – de nem teljesen!!! Eldarya világának ismerete számomra csekély, tehát nem tudom fenntartani a végtelenségig a látszatot, hogy mindent tudok róla – ugyanúgy, ahogy a főhős se tud semmit.

VAGYIS:

A főhőst, világot, lényeket át fogom formálni. Ez nem szabad döntés kérdése, inkább szükséges – tekintettel arra, ismétlem megint, hogy nem sok mindent tudok.

Ugyanúgy, mint csj fanfiction-ömben, a karakterek árnyékuk igazi valójuknak – alapjában véve ugyanazok, mégis, nem én találtam ki őket, de ettől függetlenül beléjük kerül a saját stílusomból is valami. Illetve: egyes karaterek háttértörténetét módosíthatom (nem derült ki sok minden eddig róluk…)

Na szóval ha bárkinek bármi kérdése, óhaja-sóhaja, problémája, megjegyzése, írja bátran!

Ha valami meg annyira nem tetszik, hogy szidni akarod, mint a bokrot (szerencsére ilyet még soha nem tapasztaltam) akkor kérlek, ne tedd. Könnyítsd meg mindkettőnk életét, és szard le, milyen hülyeségeket hordok össze. Neked is jobb, meg nekem is.

Ez is már felér egy kisebb regénnyel, alig két percembe telt max. Remélem, ilyen gyorsan fog menni a történetírás is :D

Ui.: Kérdezhetnénk, miért állok neki egy fanfictionnek, amikor alig tudok az adott dologról valamit?

Erre csak annyit mondanék, hogy van ötletem, és mert szívesen csinálom. A problémákat meg majd megoldom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése