2017. március 5., vasárnap

3. rész - Ezarel

.... Vissza kell vigyelek a celládba. - mondta Egyszarvúfickó. 
- Kizárt dolog! - feleltem. - Nem megyek oda vissza... - erre a férfi csak sóhajtott egyet.
- Én sem igazán értem, mi szükség lenne rá - felelte. - de attól még velem maradsz, hogy valaki felügyeljen, megértetted? 
- Igen. 
- Oké... Tudod, hogy Ezarel szerint miért volt akkora katasztrófa, hogy el akartál venni egy kis ételt?
- Hogy mi ki? - néztem rá úgy, mint aki semmit nem tud. Szóval úgy, ahogy kellett néznem. 
- Jah, tudod, a srác kék hajjal és hegyes fülekkel. - válaszolta. 
- Áh, szóval azért neveitek is vannak. - Jött a felismerés. Nem vicc, tényleg meglepődtem, és ez látszott is rajtam. 
- Persze, hogy van nevünk, miért ne lenne? - nevette el magát. - De modortalan vagyok, Keroshane vagyok, de csak Keronak hívnak. 
- Örvendek. Sasha vagyok.


ÍRÓI MEGJEGYZÉS

Én vagyok hülye, vagy tényleg nem neveztem el a 3. részig a karaktert???? 

ÍRÓI MEGJEGYZÉS VÉGE


- Na igen, csak azt akartam mondani, hogy nem tudom, nálatok hogy van, de nálunk be kell osztani az ételt. Ne kérdezd meg, miért, mert még nem fogok válaszolni. 
- Öhm okéé... - feleltem. 
- Na és Ezarel azért aggódik, mert nemrég eltűnt egy kenyér a raktárból. 
- Értem... Egy darab kenyér. 160 Ft a Tescoban. 
- Nem értem, miről beszélsz. - erre csak elmosolyodtam. 
- Legalább már nem vagyok egyedül.
- Miért, te sem érted, miről beszélsz? - lépett be az ajtón Ezarel. - Kinézném belőled. 
- Te már megint mit keresel itt? - kérdeztem. 
- Nyugalom emberke, csak egy kis sóért jöttem...
- Ezarel... - csóválta fejét Kero. - Tudod jól, hogy a kísérleteidhez nem használhatsz sót. Túl drága ahhoz. 
- Ez fontos, Keroshane - felelte a fiú. 
- Mindig ezt mondod. 
- És mindig igaz - mosolyodott el. 
- Ezarel, nem. 
- Óóó, dehogynem. Ha csak nem akarod, hogy szóljak Mikonak, hogy megtagadtad az utasítást. 
- Egyszer úgy is megtudja - vonta meg a vállát Kero. Ezarel azonban nem veszített az önbizalmából. 
-  Természetesen. De jobb, ha tőled tudja meg, mint kerülőúton, nem de bár? - Keroshane a szemeit forgatta - jól van, elvihetsz egy csipetet. - Ezarel megveregette a vállát. 
- Jó volt beszélgetni. Köszöntem - majd kiment az éléskamrából. 
- Eléggé... - kezdtem volna, de nem jöttek a szavak. 
- Szemét? Bunkó paraszt? Önző? Mit szeretnél? - kérdezte. 
- Úgy az összeset egyben. 
- Igen, Ezarel már csak ilyen. Legbelül tud kedves is lenni, csak nem szokta kimutatni...
- Miért? - éreztem, hogy van valami a háttérben, ami miatt ilyen lett. Viszont nem akartam róla faggatni Kero-t, tudtam jól, ha meg akarom tudni, majd Ezareltől kell meg tudnom. Mindenki jobban jár. - Á, nem érdekes. - fűztem hozzá végül. 

Fogalmam nincs, miért érdekelt egyáltalán, hogy mi van Ezarel mögött, hogy olyan, amilyen. Meggyőződésem volt, hogy nem a valóságban vagyok, hiába szólt minden ez ellen. Egyszerűen képtelen voltam felfogni.
Ezért nem is akartam megérteni. Szimplán csak elfogadtam, hogy nem vagyok többé otthon. Mert ez a része egészen biztos volt. 

- Segítesz megkeresni a tolvajt? - kérdezte végül a férfi. 

3 megjegyzés:

  1. Százhatvanatkérekköszöntempuszipá'

    VálaszTörlés
  2. El volt nevezve a karaktered: Asha
    Amely nekem jobban is tetszene, mint S-el az elejen :D :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh igazad van :) nem tom mi történt. Köszi, hogy szóltál, majd gondolkozom rajta, és orvosolom a hibát :)

      Törlés